onsdag 18 april 2012

Säsongen igång

Premiären avklarad och eftersom vi lyckats sumpa biljetterna till konserten (vi letade i timtal) kunde jag närvara och se VSK kryssa mot Vasalund efter en bra halvlek och en dålig. En poäng får vara okej efter hur matchen ser ut och det finns ändå hopp inför säsongen. En del nya spelare gör att det förstås tar ett tag att få ihop det. Dalkurd borta på lördag innan Sandviken står för motståndet på hemmaplan nästa fredag. Lite värme på det här nu bara, så att man får lite fotbollskänsla på riktigt.

Idag blir det hemmajobb med olika saker. Laddar också för sista modulen på min ledarskapsutbildning och skriver PM. Och till kvällen är det dags att sätt lite kakel på gästtoaletten så att den blir helt klar nån gång! Om jag vore en genomsnittlig arbetssökande skulle jag säkert hävda att jag är bra på att hålla många bollar i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar